Blog Jualan

Dijemput mengunjungi blog jualan saya di http://jualanshiros.blogspot.com/ Terima kasih.

Monday, November 17, 2008

Mawar/Rose

Rose pink ni tak termasuk dlm senarai yang hendak dibeli di kedai Abang Muzafar, Seri Kembangan. Tapi, sekali terpandang, terus aku mengalihkannya ke tepi...nak belilah tu maknanya....sebab apa, sebab kaler pinknya itu menawan kalbuku....

Di office sebelum dibawa pulang ke rumah.


Yang telah kembang sepenuhnya ahad lepas....tak puasku mencium keharumannya.



Mini rose merah ni aku tanam dari cutting yg diambil dari rumah Kak Ina. Tak sangka, cepat dia nak berbunga w/pun pokoknya masih kecil. Seronok aku cutting yg ku tanam telah berjaya. Dahulu aku pernah kecewa apabila cutting rose ku tidak menjadi. Sekarang ni dah upgrade sedikit skill tu....he..he...


Pencarian rose tetap diteruskan, wish list rose merah baldu dan kuning.

No comments: