Blog Jualan

Dijemput mengunjungi blog jualan saya di http://jualanshiros.blogspot.com/ Terima kasih.

Monday, November 24, 2008

Kena tagged!


Naz,

Saya lunaskan hutang tagged arini juga......

Ini pic yg latest dirakamkan dlm bilik kerjaku...

Siapa yang saya nak tagged sampai 10 orang ni yee.....

1-Kak Ju
2-Fadh
3-Mr Taqi
4-Shahrul Bariah
5-Mya
6-Amiiza
7-Iza
8-Alia
9-Kak Ct
10-Kasyfina


Yeyy...dah lengkap 10. Kengkawan sila sambung ye..dengan rules & regulation di bawah ini:


1-Take a recent picture of yourself
2-Don't change clothes. Just take your picture.
3-Post that picture with NO EDITING.
4-Post this instruction with your picture.
5-Tag 10 people to do this.
Cow cin cau......

3 comments:

Seorang Nazurah said...

Sweet darling!!

Shida said...

Mekasih...

sha said...

aku dah wat kat fp gak, coz aku ramai member kat fp, kat blog aku tak berapa terserlah... hehehe