Blog Jualan

Dijemput mengunjungi blog jualan saya di http://jualanshiros.blogspot.com/ Terima kasih.

Monday, April 20, 2009

Siput vavi atau lintah bulan?

Sakit hatiku melihat pucuk mudaku diratah dengan kejam. Abis keiki yg baru naik...

Nak kata siput vavi....adalah juga ternampak aritu siput vavi duduk dlm pasu. Dah ku garamkan.

Semalam masa alih²kan pasu pun ada taik siput.

Ada yg kata kerja lintah bulan, tapi x pernah nampak bayangnya pulak.

Yg aku sakit hati pucuk seedling sutiknoii pun dibahamnya....siaplah kau kalau aku jumpa.










4 comments:

~~@lyci@~~ said...

kak, ni angkara siput bulan ni..
alycia pernah kena..
paling mujarab guna siputox..

juliadam said...

shida,

sayagnnya sutiknoi tuh, dah la susah nak dapat dan mahal pulak. ishhhh......
tapi awak kena potong daun yang bergeriji tu dan sapukan dgn anti fungus yea.

Shida said...

Hi Alycia, tq. Memang nak cari siputox tu.

Btw, blog awak dah update ker?

Shida said...

Tu lah kak, sedih hati. Sedangkan sutik tu tinggi saya letak.