Blog Jualan

Dijemput mengunjungi blog jualan saya di http://jualanshiros.blogspot.com/ Terima kasih.

Tuesday, April 15, 2008

Si Dia Yang Mekar di halaman hatiku...

Semua ini adalah koleksi setakat hari ini, 22/04/2008. Sebenarnya ada banyak lagi, tapi belum berbunga lagi maa....

Mungkin ada yg ulang tayang, takpelah, kita cuci jer mata ...he...he....

Koleksi ini bercampur²..kawan² pun mungkin ada yg dah boleh tau spesies apa.

Jom kita enjoyy.....






























































































Ini bukan orkidlah, tapi Hydrangea.

3 comments:

pearl said...

cantiknya....
minggu depan mungkin aku turun labohan dagang, mungkin boleh jumpa kot kat sana... InsyaAllah

Shida said...

Kau nak pegi Labohan Dagang, boleh lah kita pegi nursery Bukit Changgang tu...he..he..

pearl said...

shida nak kena bawak mak aku ni tengok koleksi ko... mesti dia suka punya..
minggu lepas akutak jadi naik sampai ke labohan dagang, aku gi ngan bapak aku takde can la nak jalan2 sendiri hehe... lain kali aku nak gi aku bgtahu kay