Blog Jualan

Dijemput mengunjungi blog jualan saya di http://jualanshiros.blogspot.com/ Terima kasih.

Tuesday, April 15, 2008

Buku Dunia Orkid-ingatan dari seorang sahabat.

Salam pagi selasa,

Panggilan dari Shah lewat petang jumaat membuatku senyum hingga ke telinga. Katanya, dia akan ke Pesta Buku di PWTC esok dan akan belikan buku orkid sebagai hadiah harijadi ku...hu..hu...dah dapat hadiah in advance sedangkan harijadi ku pada bulan June nanti.

Anyway, thanks a lot Shah...tiada ucapan yang layak selain dari terima kasih atas ingatanmu itu.

Oh ye, kebetulan dia nak ke sna, aku pun kirim novel hasil nukilan Nazurah Aishah, sahabat di cari.com yang bertajuk Lily Buat Najah. Alhamdulillah, semua dah selamat dibelikan, tunggu masa untuk berjumpa sahaja.

Rupanya buku ini yang dibelikan....terima kasih.



Sekian.

3 comments:

sha said...

hehehe... sambil tersipu2 aku baca blog ko sambil tersenyum lebar...

Anonymous said...

maceh alif sudi letak link fp saya..

fp yg tu saya x update dah.. ni yg baru http://geranium.fotopages.com/

Anonymous said...

Oh yeke, ok, nanti saya updatekan..