Blog Jualan

Dijemput mengunjungi blog jualan saya di http://jualanshiros.blogspot.com/ Terima kasih.

Wednesday, April 30, 2008

Nursery Far East di Agrotek, Bukit Changgang.

Hati melonjak² ingin ke sana. Apatah lagi area Bukit Changgang tu memang menjadi laluan harian ku suatu masa dulu. Cuma nak mencari tu jelah yg problemo nya nanti..he.he..xpe,usaha tangga kejayaan.

Supaya lebih puas, aku pun mengambil cuti setengah hari. Sanggup tu demi orkid.
Perjalanan ke sana agak adventure, dahlah memandu sendirian...lalu semua kebun belukar. Alhamdulillah, akhirnya selamat juga sampai ke nursery yg dimaksudkan dengan bantuan En Shaiful.

Jom kita cuci mata, apa yg ada kat sana...

Ini yg kat area depan...

Tengok tu, saujana mata memandang....orkid sajer...


Himpunan dendrobium, ada yg RM8 ada juga yg RM10 sepasu.


Ini spesies, harganya memang boleh tahan.










Dendrobium Liberty.
Cattleya Potinara Burana Beauty, rembat..RM25 jerk...












Orkid harimau ni memang besar, harganya RM500. Ada 2 spike yg keluar.
Epidendrum murah jer, RM8.00.



1 comment:

pearl said...

Aku berkenan ngan specis Dendrobium Liberty ni lah nampak cantik jek