Blog Jualan

Dijemput mengunjungi blog jualan saya di http://jualanshiros.blogspot.com/ Terima kasih.

Wednesday, December 24, 2008

Aku berjaya memilikinya! Arcahnis merah Tok Aling.

Arachnis merah ini di rumah Tok Aling. Setiap hari aku lalu depan rumah Tok Aling.
Setiap kali itulah aku tidak melepaskan peluang mengintai arachnisnya.

Merah warnanya.....

Sekian lama aku mengidamkannya, malangnya aku tak nampak Tok Aling atau cucunya di hadapan rumah. Nak bagi salam seganlah pulak...kerana menurut Kak Anje, Tok Aling dah tak berapa dengar...

Lama jugaklah sebenarnya aku memendamkan hasrat di jiwa...(gitu sekali penangan arachnis merah nih...hik..hik...)

Alhamdulillah, petang isnin, 22/12/2008, kali pertama aku lalu dan kebetulan Tok Aling sedang menyiram pokok di hadapan rumahnya. Apa lagi, cepat² aku minta abang pusing balik...

Nasib baik abang tu ramah tamah...panjang pulak intro dia...nak berkenalan dengan Tok Aling baru sampaikan hajat sebenar kami menyinggah.

"Oohh...boleh, saya takde masalah", jawab Tok Aling apabila abang menyampaikan hajatku.

Tok Aling bagi 2 cutting, alhamdulillah, besar sekali.

Sebelum berlalu, abang tidak luper salam berisi dan mengucapkan terima kasih sekali lagi....

hik..hik..hik..macam cerpen lak cerita aku nih...

Close up mungernya,




Sukanya aku!

No comments: